• 30-09-2016, 15:52:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar backlinklerimi iframe ile veriyorum.

    xxxx.com sitemden tüm backlink aldığım siteleri <iframe> kod olarak veriyorum.


    Şimdi birkaç sorum var

    1)İframe olduğu için google linkin xxxx.com dan mı geldiğini zanneden yoksa link aldığım siteden mi?

    2) böyle birşey zararlı mıdır?

    3) daha önce bu konu hakkında çalışma yapmış var mıdır?
  • 30-09-2016, 16:23:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1,2,3) iframe'i google sevmez, link vermek için kullanma.
  • 30-09-2016, 16:53:50
    #3
    iframe ile link vermek güzelmiş hocam ben şu tipleri kullanıyorum..

    <a href="siteadi.com" title="kelime">siteadi.com</a>

    <a href="siteadi.com" title="kelime">kelime</a>

    <a href="siteadi.com" title="kelime" rel="muse">kelime</a>

    denemeler yapabilirsin, en fazla fayda gördüğüm link tipleri bunlar.
  • 04-10-2016, 19:32:16
    #4
    bence etkisi vardır