Merhaba arkadaşlar backlinklerimi iframe ile veriyorum.
xxxx.com sitemden tüm backlink aldığım siteleri <iframe> kod olarak veriyorum.
Şimdi birkaç sorum var
1)İframe olduğu için google linkin xxxx.com dan mı geldiğini zanneden yoksa link aldığım siteden mi?
2) böyle birşey zararlı mıdır?
3) daha önce bu konu hakkında çalışma yapmış var mıdır?
iframe ile alınan backlink etkisiz midir?
3
●481
- 30-09-2016, 16:53:50iframe ile link vermek güzelmiş
hocam ben şu tipleri kullanıyorum..
<a href="siteadi.com" title="kelime">siteadi.com</a>
<a href="siteadi.com" title="kelime">kelime</a>
<a href="siteadi.com" title="kelime" rel="muse">kelime</a>
denemeler yapabilirsin, en fazla fayda gördüğüm link tipleri bunlar.
hocam ben şu tipleri kullanıyorum..