• 20-09-2016, 22:02:12
    #10
    seo'da nirvana yapan türk başlığını hatırlayın adam full spam sitelerle tüm sonucları kapatmıştı, bu yine hiç bişey
  • 20-09-2016, 22:56:22
    #11
    Bende deneyim demek ki faydalı bir şey
  • 20-09-2016, 23:05:55
    #12
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir şey mi ki bu? Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi bahsedilen yıllarda bunu yapan ilk sayfaya muhakkak çıkardı. Ama artık yemiyor.
    Yemiyor mu ? gözüm gibi baktığım sitem kelimede bu sitenin gerisinde. Konunu başında rakip sitelere bakarken diye yazdım daha nasıl yemesin adam sayfanın tamamını etiketler ile doldurmuş.
  • 20-09-2016, 23:12:59
    #13
    siteye bende baktım şimdi üstü güzel aşağı indikce hüzün veriyor gerçekten
  • 20-09-2016, 23:25:01
    #14
    Bu yöntem ne kadar eski de olsa hala geçerli. Site içi anahtar kelime yoğunluğu bence her zaman google'nin en üst seviyeden ilgilendiği konu olacak.
  • 20-09-2016, 23:32:28
    #15
    Vur kaç yapacaksanız belki işe yararda uzun vadeli düşünüyorsanız bulaşmayın. Belli bir süre sonra ceza yer site emeginiz boşa gider. Ki zaten google artık pek yemiyor bu tür spam tekniklerini.
  • 21-09-2016, 09:10:04
    #16
    Bu şekilde oluşturulan/var olan sitelerin google tarafına bildirilmesi gerekiyor. Ne kadar çok kişi bildirirse bence o kadar etkili olacaktır.
  • 21-09-2016, 10:27:14
    #17
    Siteyi bilmiyorum ama şikayetiniz faydalı olacaktır,böyle birşey etik değil etiket çöplüğü olmuş site.
  • 21-09-2016, 10:35:54
    #18
    adam sadece sitenin altına değil Description ve Keywords bölümlerinede döşemiş tagları