• 23-08-2006, 23:29:52
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linkleri aşağıdaki şekilde vermek üzere,
    <a href="http://www.deneme.com" rel="external">deneme</a>
    aşağıdaki javascript kodunu <head>...</head> arasına ekleyin ya da dışarıdan çağırdığınız javascript içerisine ekleyin. Dışarıdan çağırılan javascript dosyası içerisine eklemeniz daha iyi olacaktır.
    <script type="text/javascript">
    <!--
    
    function DoExternalLinks()
    {
    	if( !document.getElementsByTagName ) return;
    	var anchors = document.getElementsByTagName("a");
    	for( var i=0; i<anchors.length; i++ )
    	{
    		var anchor = anchors[i];
    		if( anchor.getAttribute("href") && anchor.getAttribute("rel") == "external" )
    			anchor.target = "_blank";
    	}
    }
    
    window.onload = DoExternalLinks;
    
    //-->
    </script>
  • 24-08-2006, 12:07:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    elmasgunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkleri aşağıdaki şekilde vermek üzere,
    <a href="http://www.deneme.com" rel="external">deneme</a>
    aşağıdaki javascript kodunu <head>...</head> arasına ekleyin ya da dışarıdan çağırdığınız javascript içerisine ekleyin. Dışarıdan çağırılan javascript dosyası içerisine eklemeniz daha iyi olacaktır.
    <script type="text/javascript">
    <!--
    
    function DoExternalLinks()
    {
    	if( !document.getElementsByTagName ) return;
    	var anchors = document.getElementsByTagName("a");
    	for( var i=0; i<anchors.length; i++ )
    	{
    		var anchor = anchors[i];
    		if( anchor.getAttribute("href") && anchor.getAttribute("rel") == "external" )
    			anchor.target = "_blank";
    	}
    }
    
    window.onload = DoExternalLinks;
    
    //-->
    </script>

    Evet çalışıyor, teşekkürler... Peki aynı js içine rel="nofollow" fonksiyonu eklemek de mümkün mü?
  • 24-08-2006, 14:27:17
    #21
    Javascript kodunu aşağıdaki gibi değiştirirseniz, hem rel="external" hem de rel="nofollow" olan linkler yeni pencerede açılacaktır.
    <script type="text/javascript">
    <!--
    
    function DoExternalLinks()
    {
    	if( !document.getElementsByTagName ) return;
    	var anchors = document.getElementsByTagName("a");
    	for( var i=0; i<anchors.length; i++ )
    	{
    		var anchor = anchors[i];
    		if( anchor.getAttribute("href") && (anchor.getAttribute("rel") == "external" || anchor.getAttribute("rel") == "nofollow") )
    			anchor.target = "_blank";
    	}
    }
    
    window.onload = DoExternalLinks;
    
    //-->
    </script>
  • 25-08-2006, 10:40:11
    #22
    Üyeliği durduruldu
    elmasgunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Javascript kodunu aşağıdaki gibi değiştirirseniz, hem rel="external" hem de rel="nofollow" olan linkler yeni pencerede açılacaktır.
    <script type="text/javascript">
    <!--
    
    function DoExternalLinks()
    {
    	if( !document.getElementsByTagName ) return;
    	var anchors = document.getElementsByTagName("a");
    	for( var i=0; i<anchors.length; i++ )
    	{
    		var anchor = anchors[i];
    		if( anchor.getAttribute("href") && (anchor.getAttribute("rel") == "external" || anchor.getAttribute("rel") == "nofollow") )
    			anchor.target = "_blank";
    	}
    }
    
    window.onload = DoExternalLinks;
    
    //-->
    </script>
    Teşekkürler, ancak html dosyası içinde çalışıyor, harici dosya olarak çağırdığınızda çalışmıyor...
  • 10-09-2006, 18:36:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimlerde alt="" kullanın ve linklerdeki "&" karakterini direk bu şekil vermeyin "&amp;" olarak verin yüzlerce hata bunlardan dolayı oluyor. Bu şekilde bir çok hatayı ayıtlamış olursunuz. Fakat anlam veremediğim birçok hata veriyor. Bunlara açıklık getirebilen arkadaşlar olursa güzel olur.
    <table align=center cellpadding=x border=x valign=top width=x>
    gibi yerine style="align:center; margin:xpx; marginwidth:x; marginheight:x; width:x; gibi yapmak gerekli style olarak sunmak
    normalde bizim kullandığımız kodlar internet explorerın en iyi okuduğu kodlarmış microsoft kandıroymuş bizi okduğum bir makaleye göre doğrusu w3 teki gibiymiş ama bence makaleyi yazan kandırıyo çünki ie ve operada normal firefox ta anormallikler çıkabiliyodu firefox eksik bence