ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resimlerde alt="" kullanın ve linklerdeki "&" karakterini direk bu şekil vermeyin "&" olarak verin yüzlerce hata bunlardan dolayı oluyor. Bu şekilde bir çok hatayı ayıtlamış olursunuz. Fakat anlam veremediğim birçok hata veriyor. Bunlara açıklık getirebilen arkadaşlar olursa güzel olur.
<table align=center cellpadding=x border=x valign=top width=x>
gibi yerine style="align:center; margin:xpx; marginwidth:x; marginheight:x; width:x; gibi yapmak gerekli style olarak sunmak
normalde bizim kullandığımız kodlar internet explorerın en iyi okuduğu kodlarmış microsoft kandıroymuş bizi okduğum bir makaleye göre doğrusu w3 teki gibiymiş ama bence makaleyi yazan kandırıyo çünki ie ve operada normal firefox ta anormallikler çıkabiliyodu firefox eksik bence