infinity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen ona aptal demeye devam ederken onun seni yönettiğinin farkına varmaya başlamadığın ortada. Bir garajda açılan arama motoru dünyada en gelişmiş arama motoru oluyorsa burda aptal yöneten mi yönetilen mi bunu bir düşün derim.
Senin düşüncene göre aslında biz aptalız herkes kendi sitesinde google sayesinde birşeyler kazanmaya bakıyor ama google'ın ötesine geçmek istiyen yok bir kaç kişi bir araya gelip iyi bir işi başarmak yok herkes nasıl adsense kolay para kazanırım nasıl pr yapıp domain satarım derdinde insanlar kolay script yazıp satmaktan bıkmıyor kendilerini geliştirmiyorlar hep aynı scripti yazıyor aynı parayla geçiniyor bir adım ileri gitmiyor belkide gitmek istemiyor...
arkadaşım sen o yazıyı anlamamışsın bile. Neyse profilinde yazan 17ye veriyorum bu durumunu.
