• 18-05-2008, 15:29:40
    Üyeliği durduruldu
    infinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aptal googleın aptal mühendislerinden birinin konuşması..

    niye konuşuyosa dümbük, hem aptal hemde ahkam kesiyo yok spam, pagerank falan. Bak çözmüşler ustalar burda, zirveyi görmüşler...

    Matt Cutts (Google) at Web 2.0 Expo SF 2008

    Sen ona aptal demeye devam ederken onun seni yönettiğinin farkına varmaya başlamadığın ortada. Bir garajda açılan arama motoru dünyada en gelişmiş arama motoru oluyorsa burda aptal yöneten mi yönetilen mi bunu bir düşün derim.

    Senin düşüncene göre aslında biz aptalız herkes kendi sitesinde google sayesinde birşeyler kazanmaya bakıyor ama google'ın ötesine geçmek istiyen yok bir kaç kişi bir araya gelip iyi bir işi başarmak yok herkes nasıl adsense kolay para kazanırım nasıl pr yapıp domain satarım derdinde insanlar kolay script yazıp satmaktan bıkmıyor kendilerini geliştirmiyorlar hep aynı scripti yazıyor aynı parayla geçiniyor bir adım ileri gitmiyor belkide gitmek istemiyor...
  • 18-05-2008, 15:57:49
    Üyeliği durduruldu
    CoMMaNDoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ona aptal demeye devam ederken onun seni yönettiğinin farkına varmaya başlamadığın ortada. Bir garajda açılan arama motoru dünyada en gelişmiş arama motoru oluyorsa burda aptal yöneten mi yönetilen mi bunu bir düşün derim.

    Senin düşüncene göre aslında biz aptalız herkes kendi sitesinde google sayesinde birşeyler kazanmaya bakıyor ama google'ın ötesine geçmek istiyen yok bir kaç kişi bir araya gelip iyi bir işi başarmak yok herkes nasıl adsense kolay para kazanırım nasıl pr yapıp domain satarım derdinde insanlar kolay script yazıp satmaktan bıkmıyor kendilerini geliştirmiyorlar hep aynı scripti yazıyor aynı parayla geçiniyor bir adım ileri gitmiyor belkide gitmek istemiyor...
    hahaha arkadaşım sen o yazıyı anlamamışsın bile. Neyse profilinde yazan 17ye veriyorum bu durumunu.
  • 18-05-2008, 19:43:22
    masallah ne yazı olmus.1001 merakla satır satır okudum yenı birsey ogrenebılırmıyım dıye.yenı bılgıden kastım adı gibi bilgi. yazında bilgi niyetıne sadece pr8 lınkten lınk almak tabırı var. pekı sorarım sana o pr8 site bi pr9 siteden lınkmı aldı kı pr8 oldu. yada pr9 bir site pr10 danmı lınk aldı kı pr9 oldu. hadı dıyelım ki böyle oldu. bu adamlar nasıl pr8-9 aldı. demek kı o pr lerı almanında bi nedenı var. onemlı olan o nedenlerı cozmek. o nedenlerı cozduktan sonra ben bu işi böyle yaptım dıyebılmek. parayla alınan backlınkten sonra sıtenın pr7 olması değil basarı bence sacmalıktır. benım gozumde parasız pr4 alan bi site bıle daha basarıdır. para ıle lınk alarak herkes pr7 olurda . herkes parasız pr4-5 olamaz.

    inş dıger guncellemede parayla lınk almadan bı sıtenı pr7 yaparsan zevkle okurum. iyi calısmalar
  • 18-05-2008, 20:16:50
    Üyeliği durduruldu
    infinity insanların yaşlarıyla zekalarını kıyaslarsan hata yaparsın. Senin yaşını bilmiyorum ya gerçi konuyla alakasız msj kastığına göre yaşın hayli küçük senin durumun nolucak

    ATABEY bazıları site yapar hitiyle para kazanır bazılarıda prli domainlerden backlink alarak domainin prsini arttırır ve satarak para kazanır ama hangisi daha zor bu tartışılır...

    Pr bi aralar yükseltmek için çokca çaba harcamıştım sonra siteye gelen hiti çok fazla etkilemediğini görünce artık içerikle ilgileniyorum, Eğer script yazmayı biliyorsanız kendi scriptinizle kendinize özgü bir site yapın daha iyi yerlere gelirsiniz...
  • 18-05-2008, 23:48:13
    olan turk arkadaslar satıyo bu hoş bi urum olmuyo
  • 19-05-2008, 01:28:38
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masallah ne yazı olmus.1001 merakla satır satır okudum yenı birsey ogrenebılırmıyım dıye.yenı bılgıden kastım adı gibi bilgi. yazında bilgi niyetıne sadece pr8 lınkten lınk almak tabırı var. pekı sorarım sana o pr8 site bi pr9 siteden lınkmı aldı kı pr8 oldu. yada pr9 bir site pr10 danmı lınk aldı kı pr9 oldu. hadı dıyelım ki böyle oldu. bu adamlar nasıl pr8-9 aldı. demek kı o pr lerı almanında bi nedenı var. onemlı olan o nedenlerı cozmek. o nedenlerı cozduktan sonra ben bu işi böyle yaptım dıyebılmek. parayla alınan backlınkten sonra sıtenın pr7 olması değil basarı bence sacmalıktır. benım gozumde parasız pr4 alan bi site bıle daha basarıdır. para ıle lınk alarak herkes pr7 olurda . herkes parasız pr4-5 olamaz.
    inş dıger guncellemede parayla lınk almadan bı sıtenı pr7 yaparsan zevkle okurum. iyi calısmalar
    Googlede herşey pagerank olmadığı için katılıyorum sana.

    Öncelikle Pr değerinizin 7 olması herşey değildir sadece 4 5 tane ücretli link alarak o sitenin pagerank değerini pr7 yapabilirsiniz bende aldım zamanında pr5 oldu. ama o backlinkler isdediğim anahtar kelimede üst sıralara cıkmak için yeterli backlinke sahip olmadığı için ve sadece pagerankın bunun için yeterli bir etken olmaması . benim farklı siteler ile backlink yapmaya yönlendirdi bu şekilde 100 lerce siteden para ile link alamayacağıma göre isder isdemes pr3 ve üseri sitelerlede değişime girdim güncellemede ne oldu bnm pagerankım 5 den 3 e düşdü ama anahtar kelimelerimiin hepsinde 1 sayfa oldum ); pagerank tek basına birşey ifade etmez backlinkde tek basına birsey ifade etmes şu bir gerçekdirki para varsa hersey olur ama
  • 20-05-2008, 15:52:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben 5 kurus harcamadan 2 ayda pr4 oldum. bnm için önemli olanda bu
  • 20-05-2008, 22:08:13
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=CoMMaNDoS;1862173]infinity insanların yaşlarıyla zekalarını kıyaslarsan hata yaparsın.
    [QUOTE]

    Çok doğru söyledin Eskiden ustamın bir sözü vardı

    Hayat yaşadıkca değil yaşandıkca öğrenilir, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır
  • 21-05-2008, 02:05:31
    PDR
    Üyeliği durduruldu
    bu arkadaşın sitelerinin pr6 pr 7 oldugu sırada benimde pr0 12 sitem pr6 oldu durup dururken ha yaptigim bi tek bisey vardi o zamanlar yigit kardesim bi blog sitesi link i verdidi pr7 ordan sitelerime link ekledim, siteleri ne guncelledim nede icerik ekledim guncellemede pr6 oldu, bu konuyu acan arkadasin dediklerine tamamen katiliyorum.

    onemli olan backlink.

    saygilar