r10.net neden düştü acaba ?
37
●2.931
- 02-05-2008, 00:10:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ha 1 ha 2zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2008, 00:15:31Üyeliği durdurulduTitle r10.net Webmaster Forumu olarak geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam şu an r10.net sadece. Ama sadece titledaki değişiklikten böyle bir kelimede bu kadar sıra geri atmaz. Botnet yememek için sanırım anasayfaya güvenlik kodu koyuldu ondanda olabilir. Ya da dalgalanmadır muhtemelen.
