Title r10.net Webmaster Forumu olarak geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam şu an r10.net sadece. Ama sadece titledaki değişiklikten böyle bir kelimede bu kadar sıra geri atmaz. Botnet yememek için sanırım anasayfaya güvenlik kodu koyuldu ondanda olabilir. Ya da dalgalanmadır muhtemelen.