Konu bazlı yükselmek için
2 farklı düşünce var. Domain - site otoritesi backlink yolu ile yükseltilirse siteye girilen içerikler otomatik ilk sayfalarda yerini alır diyenler var
Bir de içerik>kategori>site
Şeklinde gidilmesi gerekir diyenler var
Her girilen içeriğe ayrı ayrı seo uygulanması mı gerekir(sosyal medya paylaşımı,aynı sektördeki forumlardan o konuya link gibi)
Yoksa benzer sektördeki sitelerden footer , heeader backlink alınması mı gerekir
(Keyword şeklinde değil siteismi , www.siteismi.com , http://siteismi şeklinde)
Sektör : indirme üzerine diyebiliriz
Kitap , apk , yama
Konu Bazlı Yükselme
2
●260
- 23-07-2016, 00:08:24Konuların arama hacmi ve rekabeti çok yüksekse hem domaine hemde konulara ayrı ayrı çalışma yapmak gerekir. Konuların arama hacmi ve rekabeti yüksek değilse sadece domaine çalışırsınız ve konunuz da ziyaretçiyi tatmin ederse zaten hızlı sıralama alır ve zaman içinde en tepeye kadar yükselirsiniz.