• 13-07-2016, 22:34:22
    #10
    Like ve +1 leri yaptırmanın bir yöntemi ya da kolay yolu var mıdır? Addmefast gibi.

    Addmefast te farklı ülkelerden like, +1 gelse sıkıntı olur mu? Hepsi Türkiye den mi gelmeli?

    Bir de facebook ve google plus mı önerirsiniz? Twitter'a ne diyorsunuz?

    Cam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce bi powermapper.com ile site içi optimizasyonunu yapın, ardından sosyal medyada url'nizi paylaşıp like ve +1 yaptırmaya başlayın.. backlink almadan önce yapabileceğiniz şeyler var onları deneyin.
  • 15-07-2016, 00:36:20
    #11
    Zaten daha once de simdi de gerekli olan calismalar yapildi ve konuda belirttigim siralamalar elde edildi.Ama bu siralamalar benim isimi gormuyo yani 12. Sirayi ilk 3e almak.ornegin ajanshaberden vs tanitim yazisi bu isi gormez mi
  • 17-07-2016, 15:03:18
    #12
    burdan seo için tavsiye almakla seo çalışmasını başkasına yaptırmak arasında bir fark yok. burda size söylenenlerin hepsi yanlış, burda size söylenenlerin hepside doğru. bu tamamen sizin sitenize kalmış bir olay.

    kendinizi bir ziyaretçinin yerine koyun önce. taa google aramasından başlayın. insanlar sitenize tıklarmı? sitenize girdiler, bu site benzer diğer sitelere göre daha kalitelimi? daha güzelmi? daha doyurucumu? daha hızlımı? birkaç farklı sayfa dolaşırmısınız? yorum yaparmısınız? site adı aklınızda kaldımı? daha sonradan direkt site adını yazarak bu siteye girecekmisiniz?

    diyelimki her şeye evet dediniz. yani SİZE GÖRE mükemmel bir siteniz var. birde bana gösterin bakalım. belki ben beğenmeyeceğim. sadece sizin beğenmeniz bir şey ifade etmiyor. kendi siteniz olduğu için belkide tarafsız davranamıyorsunuz değerlendirme yaparken.

    siteniz maksimumu yakalamadan, doymadan, yapacağınız çalışmalar bir anlam ifade etmez. ama bir konuda haklısınız. kendine seocu diyen biriyle anlaştığınızda da sizin yaptığınızdan başka bir şey yapmayacaktır. önemli olan site içini ve dışını koordineli bir şekilde yürütebilmek.
  • 17-07-2016, 15:16:39
    #13
    ugno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar az çok seo konusunda bilgim var ama nacizane sizlerlere de danışmak istiyorum sitem 2 anahtar kelimesinde 12 ve 35. sıradadır.Malumunuz kullanıcıların yüzde 90 küsürü ilk 3 yada 5 sayfada geniziyorlar googleda.Bende diyorum ki aracıya para vermeyeyim kendim yapayım.İşte bu konuda sizlerede danışayım.Amacım anahtar kelimemde ilk 3 e oturmak en azından.Tanıtım dahisinde a dan z ye her siteden tanıtım yazısı mevcut ondan DA ve PA degerleri yüksek 2 tanıtım yazısı alayım.Sonrada Link borsasında aynı keza 2 link.
    Bunlar amacımıcı karşılamaz mı
    Fikri olanlar site anahtar kelimelerimi pm isteyin lütfen buraya yazmak istemiyorum
    Hocam sitenden diğer eşdeğer sitelerde benzeri olmayan faydalı, kullanıcının işine yarayabilecek şeyler yayınla. Zamanla çok faydasını göreceksin.
  • 17-07-2016, 15:23:23
    #14
    yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdan seo için tavsiye almakla seo çalışmasını başkasına yaptırmak arasında bir fark yok. burda size söylenenlerin hepsi yanlış, burda size söylenenlerin hepside doğru. bu tamamen sizin sitenize kalmış bir olay.

    kendinizi bir ziyaretçinin yerine koyun önce. taa google aramasından başlayın. insanlar sitenize tıklarmı? sitenize girdiler, bu site benzer diğer sitelere göre daha kalitelimi? daha güzelmi? daha doyurucumu? daha hızlımı? birkaç farklı sayfa dolaşırmısınız? yorum yaparmısınız? site adı aklınızda kaldımı? daha sonradan direkt site adını yazarak bu siteye girecekmisiniz?

    diyelimki her şeye evet dediniz. yani SİZE GÖRE mükemmel bir siteniz var. birde bana gösterin bakalım. belki ben beğenmeyeceğim. sadece sizin beğenmeniz bir şey ifade etmiyor. kendi siteniz olduğu için belkide tarafsız davranamıyorsunuz değerlendirme yaparken.

    siteniz maksimumu yakalamadan, doymadan, yapacağınız çalışmalar bir anlam ifade etmez. ama bir konuda haklısınız. kendine seocu diyen biriyle anlaştığınızda da sizin yaptığınızdan başka bir şey yapmayacaktır. önemli olan site içini ve dışını koordineli bir şekilde yürütebilmek.
    katılıyorum ek olarak şunu ekleyeyim

    Sana veya diğer konulara yorum yazanlar varya onların belkide %90 ı bildiklerinden değil bir diğer konuda okuduklarını yazanlar. Çoğu da r10 efsanesine dönüşmüş. Hatta bu ve diğer konularda pm atsan %60 2 ayda bir site açıp kapatan 200-300 hiti görmemiş insanlar.

    Yıllar önce bir konuda bir şahıs 7-8 satır dolu dolu meta tagları hakkında yazmış bilgileri döşemiş foruma herkes teşekkür ediyor falan. Pm gönderdim adamın cevabı şu. Ben 2 sene önce internet işini bıraktım arada giriyorum foruma, amacım insanlara yardımcı olmak. Bildiklerimi de seo bloglarından öğrendin.( ohhaaa !).

    Araştırsan seo blogları nererden öğrendi forumdan veya bir başka seo blogundan.

    baclkink-tanıtım yazısı, 160 description, title 60 vs vs vs. Herkes birbirinin kopyası, okuyor ve aynı yazıyı tekrar yazıyor. 150 karakter değilde 170 karakter olur mu diye denenmiş, e olur + sını + sini bilemez halde çoğunluk

    Acı tarafıda türkçe seo bloglarıda 10 sene önce ingilizce seo bloglarında yazanların tercüme edilmiş hali.

    sosyal link borsasında satıcılar seo kelimeninin açılımı dahi bilmez. Bilsede türkçeye öeviremez. %80 backlink kelimesinin doğru düzgün türkçeye çevirebilecek ingilizce bilgisine değil.

    Körler sağırlar birbirini ağırlar. İşte r10 bu halde
  • 18-07-2016, 00:59:10
    #15
    İlginize tesekur ederim ama benim ogrenmek istedigim o degil 12. Siradaki bir siteyi ajanshaber gibi yenisafak gibi cok saygin sitelerden alinan bir tanitim yazisi doping etkisi yapmaz mi ..yalniz bunlarla kalinmadan guncel icerik ilgi ve alaka devamli olacaktir..kafanizi agritiyoruz ama ne demisler once istisare....
  • 18-07-2016, 01:10:27
    #16
    ugno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginize tesekur ederim ama benim ogrenmek istedigim o degil 12. Siradaki bir siteyi ajanshaber gibi yenisafak gibi cok saygin sitelerden alinan bir tanitim yazisi doping etkisi yapmaz mi ..yalniz bunlarla kalinmadan guncel icerik ilgi ve alaka devamli olacaktir..kafanizi agritiyoruz ama ne demisler once istisare....
    En basit örnek bir kelimede büyük haber sitesinde makale yayınlattım bana etkisi negatif oldu zira o kelimede ben geri itildim haber sitesi yükseldi.
    Tahminimce hit patlamasını gören site aradan 2 gün geçmeden ardı arkasına o konu başlığında kendilerini kastılar.
    Birazda şans işi gibi.
  • 18-07-2016, 01:19:14
    #17
    Tm abi bu isin baska alternstifi yokmu ...gecen bi yerde okudum adam webrazziden bi tanitim yazisi almis siteyi ihya etti firladi gitti diyo ..senin dedigınde olasilik goz onunde bulundurmak lazim ama kafaa karistiriyor
  • 20-07-2016, 01:05:13
    #18
    Anahtar kelimelerini PM atarsan inceleyip fikrimi paylaşırım naçizane