• 26-06-2016, 02:08:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Malumunuz yaklaşık 2 aydır aramalarda sürekli dalgalanmalar var ve bariz sebebi belirsiz düşüşler yaşamaktaydım. Tecrübeme dayanarak sabretmeyi seçtim ve dün itibarı ile birkaç sektördeki düşüş yaşayan sitelerim bir çalışma vs yapmamış olmama rağmen eski yerlerine geldi.

    Hatta bir sektörün öncüsü ve marka değeri olan site hakkı olan ilk sıraya oturdu. Sanırım birkaç ay önceki durumuna döndü.

    Bu durum geçici mi bilemiyorum.? Benzer durum yaşayan arkadaşlar var mı.?
  • 26-06-2016, 02:13:05
    #2
    Zaten durum hep bu. Birilerinin sitesi gerilerken diğerleri düşüyor. Birilerinin ki gerilerken birilerinin yükseliyor.

    Benimkiler de dün gece itibarı ile düşüş oldu.

    Sabır mı püf noktası bu işin anlamadım doğrusu .?
  • 26-06-2016, 02:13:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bence çok sağlam bir güncelleme gelecek.
  • 26-06-2016, 02:39:40
    #4
    Benim site de iki gündür bir iyileşme mevcut. Açıkçası benim sırrım; "Dua etmek"

    En büyük seo tüyosu..
  • 26-06-2016, 02:41:14
    #5
    orumceq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim site de iki gündür bir iyileşme mevcut. Açıkçası benim sırrım; "Dua etmek"

    En büyük seo tüyosu..
    Bak bu konuda sana katılıyorum abi..
  • 26-06-2016, 23:44:58
    #6
    Mayıs son hafta ila Haziran 16 arasında sıralamada değişiklik olmamasına rağmen % 20 - 30 hit kaybı yaşamıştım. Haziran 16 dan sonra hitler eski haline geldi, hatta 2-3 sitemde eskiye nazaran % 80 lere ulaşan artışlar var.
  • 27-06-2016, 14:38:29
    #7
    Webmaster tools üzerinden sitenize gelen linklerde de artış olması gerek bende böyle oldu ve hitlerde çok artış olmasada küçük bir sıralama atlayışı var
  • 27-06-2016, 20:32:25
    #8
    HaYLaZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster tools üzerinden sitenize gelen linklerde de artış olması gerek bende böyle oldu ve hitlerde çok artış olmasada küçük bir sıralama atlayışı var
    Hitler normalde de çok yüksek olmadığından ufak artışlar gözle görülüyor bende de..