Google Webmaster Tools üzerinde son günlerde anlamsız bir düşüş raporu görünüyor. Analytics üzerinden baktığımda WMT'nin aksine bir rapo var yani herhangi bir düşüş söz konusu değil.

Siteyi kurduğum ilk günden beri HTTPS aktif ve SSL sertifikası bulunuyor. Herkesin bildiği üzere Google HTTPS protokolüne Mayıs itibariyle geçiş yaptı.
Sitem GWMT'de HTTPS olmadan HTTP protokolüyle ekli. Aramalarda HTTPS protokolüyle çıkıyor.
Acaba https olarak siteyi eklemek mi gerek yoksa beklemek mi gerek?
Teşekkürler.