Google ayrımcılık yapıyor.
13
●1.241
- 22-04-2008, 18:23:55botları bıraksanızda karadüzen videoları tek tek elle kendınız gırsenız en ufak sey olmaz hele birde videolar sureklı yorum alırsa sandbox halt yesın. google salak değil ya emek verenle emek vermeyenı pat dıe ayırt edıyor. denemesı bedava at youtube botları tek tek key ve desclerı kendın yazarak video ekle. bak sandboxdan nasıl cıkıyo sıte
- 22-04-2008, 18:52:03Bi insan bu kadarmı kötü olurCaddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google'nin bişi dediği yok şimdilik. İnş bundan sonra da demes (=