• 22-04-2008, 18:23:55
    #10
    botları bıraksanızda karadüzen videoları tek tek elle kendınız gırsenız en ufak sey olmaz hele birde videolar sureklı yorum alırsa sandbox halt yesın. google salak değil ya emek verenle emek vermeyenı pat dıe ayırt edıyor. denemesı bedava at youtube botları tek tek key ve desclerı kendın yazarak video ekle. bak sandboxdan nasıl cıkıyo sıte
  • 22-04-2008, 18:34:09
    #11
    benimde bir sitem var aynı emule örneğindeki gibi google'nin bişi dediği yok şimdilik. İnş bundan sonra da demes (=
  • 22-04-2008, 18:52:03
    #12
    Caddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun süredir sandbox'a girmesini bekliyorum girmedi.
    Bi insan bu kadarmı kötü olur
  • 02-08-2009, 07:15:02
    #13
    Konuyu açalı 1.5 sene olmuş site halâ tıkır tıkır
  • 02-08-2009, 17:12:34
    #14
    google yi çoğu konuda anlamak zor bunun sebebi ise algoritmasının belli olmaması için bazen böyle şeyler yapıyor.