botları bıraksanızda karadüzen videoları tek tek elle kendınız gırsenız en ufak sey olmaz hele birde videolar sureklı yorum alırsa sandbox halt yesın. google salak değil ya emek verenle emek vermeyenı pat dıe ayırt edıyor. denemesı bedava at youtube botları tek tek key ve desclerı kendın yazarak video ekle. bak sandboxdan nasıl cıkıyo sıte