JONJOM bence tasarım çok özgün kimsede olmayan bişey pr3-pr4 olursun bence.
güzel bi site fazla içerik olmasada iyi bi değer alır bence.
Bu Hiçten Hiç Anlamayan Şu Garibi Bilgilendirin
18
●1.088
- 20-04-2008, 22:24:59
- 20-04-2008, 22:46:27bilmiyorum ama yakınlarımdan kendi özgün scripti diye ilk güncellemede pr4 olanlar oldu.
tasarımada bakar herhalde o zaman bence en az pr2-3 olursun bence
- 20-04-2008, 23:18:29Üyeliği durdurulduKendi amatörce tecrübelerime dayanarak söylüyorum (
) 2 olma olasılığın yüksek eğer ki linkler kalkmaz ise. Site'de kendi özgün tasarımın , o da bir artı olacaktır. Kolay gelsin.
- 28-04-2008, 21:47:08Aynen.demented adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapacaksin pryi falan
Tasarim isine bak sen. Sen yaptiysan eger pr ile falan ugrasma. Tasarima devam et
) 2 olma olasılığın yüksek eğer ki linkler kalkmaz ise. Site'de kendi özgün tasarımın , o da bir artı olacaktır. Kolay gelsin.