• 07-04-2016, 04:48:05
    #10
    celilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linklerini analiz et zararlı olanlarrı temizle site içi seo hatalarını gider
    Dorge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükseliş yaşadım hocam, düşüş değil
    klişe ve klasik cümlelere o kadar alışmışız ki okumadan yanıt yazar olmuşuz.
  • 07-04-2016, 16:07:28
    #11
    Bir çok yere yetişmek isterken bazen acele ettiğimiz oluyor. Sonuçta hepimiz insanız ben düşüş yaşadığınızı düşünerek soruyu cevapladım. Ama bu durumda şunu söyleyebiliriz ki yaptığınız çalışmalar olumlu görünüyor bunun bir dalgalanma olasılığı da çok düşük. Rekabetin düşük olması da yüksek bir otorite gerekmeden başarılı olmanızı sağlamış olabilir. Ne yapıyorsanız doğal bir şekilde yapmaya devam edin tebrik ederim.