• 19-04-2008, 14:58:34
    #1
    Tam 3 gün önce aşırı backlink, kopya içerikten (başka bi sitenin veritabanını almıştım) sand a girdim. o kadar uğreştığım sitenin sandboxta olması canımı sıkmıştı, yeni domain bile araştırmaya başladım.

    Sandbox nedir ne değildir diye araştıra araştıra 2 saatte sandbox uzmanı oldum çıktım

    ne yaptımda 3 gün sonra sandboxtan çıktım?

    Öncelikle veritabanını silip, her kategoriye 5 er tane içerik ekledim. İçeriklerin başlıklarını tamamen özgün yaptım.

    5 tane kaliteli siteden ücretli link aldım, sitemle aynı içerikte olan.

    Son olarakta google web araçlarından, Yeniden değerlendirme isteği kısmından google a mesaj attım. Buraya yazılması gereken şeyler çok önemli. Bi arkadaşın yazısında görmüştüm "google'ın kimseye garezi yoktur, neyse onu yazın" demişti, evet gerçekten öyle. Başladım yazmaya, "çok backlink aldım, kopya içerik kullandım, ama akıllandım şitemi baştan yapılandırıyorum. Özgün içerik ve kaliteli backlinler alacağım, ve buna başladım." dedim ve yolladım. aradan tam 3 gün geçti ve sitem sandboxtan çıktı

    Ben başımdan geçenleri yazdım, umarım aynı şekilde sizde sonuç alabilirsiniz.

    Kubilay Erkeç

    3 günde sandboxtan nasıl çıkılır? | Kubilay Erkeç Kişisel Blog
  • 19-04-2008, 15:01:52
    #2
    aynısını bende yaptım tasarım script içerik değiştim webmaster tool dan msj yolladım tık yok ne cvp neden sandbox dan çıkma. Birazda şans işi bence.
  • 19-04-2008, 15:02:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben Bunları Yapmadan 3 gün içerisinde çıktım , küçük olarak çeşitli yazılar eklemiştim font 1 le spam olarak algılandı ve google dan mail gelince hemen orjinal haline getirdim heryeri (yazıları sildim)

    3Gün içerinde tekrar girdim dizine .
  • 19-04-2008, 15:03:12
    #4
    hayırlı olsun kubilay,

    dediklerini uygulayacağım inş. bende çıkarım kısa sürede
  • 19-04-2008, 15:06:16
    #5
    byirfan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Bunları Yapmadan 3 gün içerisinde çıktım , küçük olarak çeşitli yazılar eklemiştim font 1 le spam olarak algılandı ve google dan mail gelince hemen orjinal haline getirdim heryeri (yazıları sildim)
    3Gün içerinde tekrar girdim dizine .
    mailden kastın webmaster tools dan tekrar değerlendirme isteğindemi bulundun?
  • 19-04-2008, 15:08:31
    #6
    Google dan gelen dizinden çıkarma mailinden sonra , tabiki sonra hemen webmaster tools ' dan tekrar dizine girme isteğinde bulundum .
  • 19-04-2008, 15:08:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bende deniyecem inşallah işe yarar. Teşekkürler Kubilay.
  • 19-04-2008, 15:08:45
    #8
    byirfan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Bunları Yapmadan 3 gün içerisinde çıktım , küçük olarak çeşitli yazılar eklemiştim font 1 le spam olarak algılandı ve google dan mail gelince hemen orjinal haline getirdim heryeri (yazıları sildim)
    3Gün içerinde tekrar girdim dizine .
    nasıl mail geldi?
  • 19-04-2008, 15:10:57
    #9
    Dizinden Çıkarıldınıza Dair .