Yorum botlarının yararı var mı ?
12
●785
- 25-02-2016, 16:02:52Benim şahsi görüşüm etkisi var ama abartılacak kadar değil çünkü bazen arama yaptığımda sayfanın içeriği yetersizse veya benim aradığım anahtar kelimeler yorumlar içerisinde var ise arama sonuçlarında getiriyor , ek olarak google hiç bir şekilde yorum yapanın ip adresini falan algılayıp her hangi bir kontrol sağlayamaz sonuçta verileri siz ona sunuyorsunuz...
- 25-02-2016, 16:46:31soruma biraz farklı boyutta cevaplar gelmiş. Ben yorumun konuya ve sıralamaya etkisi olduğunu düşünüyorum burada sormak istediğim bu değildi. Yorum BOTLARININ faydası var mı ? yani google bot ile yapılan yorum ile manuel yorumu algılayacak bir algoritmaya sahip mi ? değil mi ?
- 25-02-2016, 17:06:46şöyle bir şey paylaşayım oradan bir paye çıkarın Google chrome kullanıcı adı acık iken siteye bot ile içerik ekleyerek spama giren sitelerimiz oldu aynı bot aynı içerik firefox kullanarak attık site simdi çıldırdı ( hit bazında ) o google varya oo google...
paranoyak etti...
paranoyak etti...