Ben bu gruplarda bazı şeyler yaşadım. Örnek 10kişilik grupta alexa yönlendirmeleri aylık en az 250 olmalı ya. 40-50-60 oluyordu. Israrla birkaç üyeyi takip ettim. 2 tanesini yakaladım. Birisi "abi site .ok yavaştı ondan saymamış olabilir" dedi. Diğeri ise " Özür dilerim, çevrimdışı geziyormuşum bende bu haberler niye hep aynı diyordum" dedi.
olabilir miydi? fazla anlamadığımdan olabilir diye düşündüm.
Bir süre sonra o 2 kişinin herbirinin bana rakip site olduğunu farkettim
Bu yüzden hiç hoşuma gitmedi. Şu yaşadıklarıma göre tevafuk olması az, art niyet ise çok