Youtube Bot Scripti Hakkında Sanbox Düşme İhtimali
13
●1.120
- 12-04-2008, 23:41:52hocam ben sana tecrubemi diyim. öncelikle eğer kullandığın script daha önce hiç kullanılmadı ve sadece sende varsa bunu kullanırsan ban yemessin ama aşırı alt sayfada sandbox yersin. burda sorun youtubeden video çekmenden değil eğer mynet den çene 5 tane scripten biri sende olsa gene ban yersin.
- 14-04-2008, 12:25:43en yetkili ağızdan cevabını almışsın işdeLuGeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle