Merhaba forum sakinleri
24.1.2016 tarihinde domain regledim ve hiç kullanmaadım hatta bugün sitede satışa çıkardım az önce whois çektiğimde pr1 olduğunu farkettim boş site neden pr1 olur anlamadım açıkcası beni bilgilendirebilecek birileri var mı?
Sitenin Forumdaki Satış Linki
Boş site pr1 olmuş
24
●4.397
- 07-02-2016, 06:51:36
- 07-02-2016, 08:19:46bahsettiğiniz galiba iyi bir şey , teşekkürler yorumunuz içinranuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2016, 09:59:41@EminSargin; drop domainler, PR3 PR4 PR5 PR6 PR7 kadar boşta olan domainleri söyleyebilirim size.
Yani düşmüş domainler çöp domainler - 07-02-2016, 10:02:47Pr7 varsa atarmisiniz banaOdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2016, 11:25:29varsa ben de alabilirim bir tane pr6-pr7Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2016, 13:07:46orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSizler için kontrol edelimEminSargin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2016, 16:02:12Hocam rastgele 1 tanede bana mesaj atar mısınız? Geçmişini inceleyeceğim
- 07-02-2016, 21:14:23Üyeliği durdurulduselamün aleyküm banada gerçek prli ve prsi yüksek olan boşta domain atarsan çok sevinirimOdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle