Sitenin tüm indekslerini silip sıfır bir kurulum yapmak istiyorum. Robot.txt dosyasını alttaki gibi düzenledim;
User-agent: *
Disallow: /
Yaklaşık 10 gündür indeks sayısında herhangi bir değişiklik olmadı. Yapılması gereken başka bir şey var mıdır? Eksik bir şey mi yapıyorum?
Konu hakkında tecrübeli olup yol gösterecek arkadaşlar var mıdır?
Eski site indekslerini silmek? Yardım..
7
●441
- 02-02-2016, 01:03:304000 küsür url var hocam. Search console de tek tek kaldırmam gerekiyor sanırım.McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2016, 01:39:16User-agent: *
Disallow: /
robots.txt ye yukarıdaki ibareyi yazmak tamamen yanlış bir yol. Google forumlarında araştırırsanız göreceksiniz.
Sayfalara meta noindex tagı yerleştirin ve örümceklerin bu sayfalara girmesine izin verin.
Yukarıdaki kodu gören örümcek o sayfaya hiç uğramayacaktır ve indeksten silinmesi mümkün değildir. - 02-02-2016, 01:58:27Search console de sadece domain.kom/
seklınde eklerseniz siteyi komple silersiniz. - 02-02-2016, 02:29:47Merhaba,RUZGARBERAT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sildik bu sitede ki makaleleri başka bir siteye eklesek özgün gözüyle bakar mı google? - 02-02-2016, 02:40:17ben denedim, evet.Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2016, 02:40:59Teşekkürler hocam cevap için iyi oldu buRASKOLNIKOV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle