• 20-01-2016, 14:26:44
    #1
    Merhaba;
    Aklımda söyle bir düşünce mevcut. Açılacak her siteye 15 adet makale girmek ve bu makaleleri 2 günde 1 yayınlanacak şekilde programlamak. Yani siteye 1 ay boyunca içerik gireceğim. Bu dönüşümlü olarak devam edecek. Sitelerin dili yabancı olacak. Başarılı olma ihtimalim sizce nasıldır.
    Icerikler özgün girilecek
  • 20-01-2016, 14:39:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Aklımda söyle bir düşünce mevcut. Açılacak her siteye 15 adet makale girmek ve bu makaleleri 2 günde 1 yayınlanacak şekilde programlamak. Yani siteye 1 ay boyunca içerik gireceğim. Bu dönüşümlü olarak devam edecek. Sitelerin dili yabancı olacak. Başarılı olma ihtimalim sizce nasıldır.
    Başarılı olamazsınız bence, başınızı ağırtır bu siteler kafanız rahat olmayınca da başarı hikaye.
  • 20-01-2016, 14:46:00
    #3
    ilk bir 3 tane site aç bir ay girebiliyormusun bak .
    • karakter
    • salim59
    • rizikos
    karakter, salim59, rizikos ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 20-01-2016, 15:42:59
    #4
    RamazanOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı olamazsınız bence, başınızı ağırtır bu siteler kafanız rahat olmayınca da başarı hikaye.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk bir 3 tane site aç bir ay girebiliyormusun bak .
    Özgun içerik girsem bile mi?
  • 20-01-2016, 15:47:17
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk bir 3 tane site aç bir ay girebiliyormusun bak .
    1 ay sonrada geçmişe dönüp düzeltir hatasını
  • 20-01-2016, 16:32:49
    #6
    Bursia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay sonrada geçmişe dönüp düzeltir hatasını
    Özgun içerik olduğunu belirtmeyi unuttum. Durum yine aynimi olur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:32:49 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:41 --

    Yardımcı olabilecek arkadaş aramaktayim
  • 20-01-2016, 16:36:11
    #7
    Bende düşündüm hatta makale kaynagımda genişti ama totoş yemedi
  • 20-01-2016, 16:39:21
    #8
    Zaten dünyada uygulanan bir sistem bu, yeni degil. Niche sektöründe PBN diye geçer. Ama aynı hostta falan barındırcaksanız, enerjınızı tek sıteye verın daha ıyı. Yok ayrı ayrı yapayım dersenız barı işi tam yapın kazanca dönsün.
  • 20-01-2016, 17:02:48
    #9
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten dünyada uygulanan bir sistem bu, yeni degil. Niche sektöründe PBN diye geçer. Ama aynı hostta falan barındırcaksanız, enerjınızı tek sıteye verın daha ıyı. Yok ayrı ayrı yapayım dersenız barı işi tam yapın kazanca dönsün.
    Her site için ayrı ip adresi almak gerekiyor anlaşılan. O tarz da baya bir masraflı oluyor. Bir hostta en fazla kaç site olmasını önerirsiniz peki