Merhabalar uzun yıllardır 300 hit civarlarında seyreden yabancı içerikli sitem son günlerde 40 lara kadar düştü.Webmaster toolsdan manuel webspam bulunamadı diyor.
Bu site sandbox a mı girdi yoksa neden düşmüş olabilir hitler bukadar ?
Sitem Sandbox'a mı girdi ?
3
●777
- 25-12-2015, 11:56:17
- 25-12-2015, 12:24:32hocam bir çok kıriter var sitenizde ki hit kaybı yada filitre için sitenize son 1 ay için backlink çalışması yaptırdınızmı siteniz güncelmi içerikler tamamen özgünmü
enson içerik nezaman eklendi tema veya ftp dosyalarında herhangi bir düzensizlik varmı vs
site ismini atarsanız bir bakalım isterseniz - 25-12-2015, 16:18:46Site uzun süredir aynı hitde gidiyordu sonra 1.5 yıldır hiç yazı girmeden aynı hitde idi.Şuanda 40 lara kadar düştü hergün 100 er 100 er düşerek.Link çalışması yok.Hiçbirşey yok sadece birkaç saatlik bi sunucu gitmişti onunlada ilgisi olduğunu düşünmüyorum.İçeriklerde özgün ama aralarından birkaç tanesi değildir belki.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:18:46 -->-> Daha önceki mesaj 16:10:51 --
Birde sitemde bu durum olmadan önce Ortalama Oturum süresi normalde 50 saniye bu düşüş olmadan hemen önce 2 dk ya yükselmiş 2 gün boyunca sanki birisi saldırı yapmış gibi yani yükselmiş.Sonra olan oldu :S