Merhabalar uzun yıllardır 300 hit civarlarında seyreden yabancı içerikli sitem son günlerde 40 lara kadar düştü.Webmaster toolsdan manuel webspam bulunamadı diyor.
Bu site sandbox a mı girdi yoksa neden düşmüş olabilir hitler bukadar ?