• 11-04-2008, 01:04:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Benimde başıma geldi sandbox olayı ( tabi başka nedenlerden ötürü düştüm.)
    1.Tamamen siteyi kaldırdım Word Press kurdum
    2.Site içeriğini tamamen değiştirerek özgün hale getirdim. Kendim oturdum her gün iki makale yazarak siteye ekledim ( Genel olarak akvaryum balıkları, beslenmeleri, üremeleri üzerine )
    3.Bir kaç arkadaşımdan rica ettim max pr 3 e kadar sitelerden 10 tane link aldım.

    Sonuç olarak bir hafta gibi kısa bir sürede sandboxtan çıktım.Hatta bu yazdığım site ile alakası olmayan akvaryum balıklarının hayatı makaleleri günlük bayağı hit getirdi bana
  • 11-04-2008, 13:49:59
    #11
    güzel bilgiler vermişsin teşekkürler.Benim site biraz farklı.Bayağı kastım üstüne.3000-3500 backlink im olmuştu zaten.Başka konuya döndürmek pek işime gelmiyor.onlarca zor ingilizce kelimede 100-200-300 üncü sıralara kadar indim vede bu kelimelerin arama hacmi oldukça yüksek,az bir gayretle ilk sıralara oturucam inşallah.hatta geçen gün bi seocu mesaj attım,cevap bekliyorum.Sanırım kaliteli pr7 ve pr6 linkler almanın zamanı geldi ama satın alıpda sitenin başını iiice belaya sokmak istemiyorum.
  • 11-04-2008, 19:55:50
    #12
    Backlink aldığın siteler adu.. yada wa... falan değilse sananı zararı olmaz.

    NEDEN :

    İlk başta google un tarama ve indexleme yönetemi hakkında biraz bilgi sahibi olmak lazım. Bir forumun tüm alt syfalara ulaşması google ın aylarını alır. Aylarını derken 3 aydan fazla. Çünkü alt sayfalarını incelediği ve uzun süre içinde bir değişiklik olamdığını gördüğü sayfalara google ın uğraması çok daha uzun sürecektir. Bu sebeple yeni içerik eklense sen backlink alsan bile çok hızlı bir backlink girişine sebebiyet vermeyecektir.

    Bir sitenin ana sayfasından aldığın backlink pr 4 se alt sayfalarda unranked'a kadar incektir. Tabiki aynı urlden aldığın yani aynı sitenin alt sayfalarından ladığın linkin değeri çok daha düşük olacaktırki. Google ın bunlara bakarken alt sayaları bile kontrol ettiğini ibliyoruz.

    Bu sebeple fazla link değişimine girmiş olman gerekiyor. Adamların bir hazır forum sisteminde sana sadece ilk safadan link vermeleri çok zor olduğunu hesaba katarsak.. Birz önce arkadaşında belirtiği gibi... Böyle birşeyy apman haksızlık olur... Birde o do fallow değil no fallow oalcak heralde...