• 27-10-2015, 16:37:36
    #10
    En büyük sorunu halletmişiniz hocam gerisi kolay...
  • 27-10-2015, 16:41:24
    #11
    Tipik ulkemin insani hep elestir, yapici birsey soyleme, kisi bir hevesle calismaya baslamis, bir seyler yapmaya calisiyor belli ama ya dalga gecilir ya da YIKICI bir sekilde elestirilr. Yazik gercekten.

    Mobil Yazildi.
  • 27-10-2015, 19:16:12
    #12
    ibretlik yorumlar geliyor resmen arkadaşlar genel olarak haklı. marka olmak için logo tek gerekli şey değil. logolar kafa karıştırıcı. illa ikisinden birini kullanacaksanız ilk logoyu tercih ederdim. sadelik ve sitede duruşu önemli logonun.

    siz yorumlara pek aldırmayın ama yorumlardan ders çıkarmayı bilmenizi de tavsiye ederim. hevesiniz kırılmasın. başarılar.
  • 28-10-2015, 12:58:24
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorum yazan arkadaşlara çok tşk ederim ama bence en önemlisi bir sitenin logosudur. Eğer bunlar güzelse işte böyle ilerlemek istiyorum. adwors falan ilk işe başlayacağım.
  • 28-10-2015, 13:04:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu logolarla olmaz hocam çok amatörler
  • 28-10-2015, 13:20:38
    #15
    2. daha güzel.
  • 28-10-2015, 18:19:03
    #16
    Eller sanki istemiyor gibi açılmış. İlla olacaksa nokta yerine koyun derim.
    ...Katafalktan yazıldı...
  • 29-10-2015, 00:36:39
    #17
    Logoyu yapana, "bir daha logo yapma sen kardeşim" diyerek başlayabilirsiniz

    Madem hedefiniz büyük, forumda çok değerli grafikerler var onlarla çalışmanızı öneririm. Logo önemlidir, işin ciddiyetini gösterir ve akılda kalıcılığı sağlar.

    Önerilerim;
    Güzel bir logo ve kurumsal kimlik çalışması. ( Gerçek hayattaki gibi değil tabi, eklediğiniz resimleri de belli bir şablona göre eklerseniz o resmi görenler diyecektir ki " aa bu o site " )

    Günlük fazla miktarda içerik ( devamlılık sağlayabileceğiniz sayıda )

    Sosyal medya uzmanı

    Bunların sonunda yaklaşık olarak 3-5 ay sonra adwords reklamı denenebilir. Youtube'da kanal açıp içeriklerinizi videolaştırabilirseniz süper olur son dönemde bunu yapmayan bir adım geride.

    Link, tanıtım yazısı vs vs işlerinden uzak durun. İç seo dedikleri zımbırtıya dikkat ediniz. Keyword ve açıklamayı özenle seçip site içi linklemeyi abartmadan uygulayınız.

    Kolay gelsin, inşallah domain seneye düşen domainler arasında yer almaz
  • 29-10-2015, 10:04:34
    #18
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logoyu yapana, "bir daha logo yapma sen kardeşim" diyerek başlayabilirsiniz

    Madem hedefiniz büyük, forumda çok değerli grafikerler var onlarla çalışmanızı öneririm. Logo önemlidir, işin ciddiyetini gösterir ve akılda kalıcılığı sağlar.

    Önerilerim;
    Güzel bir logo ve kurumsal kimlik çalışması. ( Gerçek hayattaki gibi değil tabi, eklediğiniz resimleri de belli bir şablona göre eklerseniz o resmi görenler diyecektir ki " aa bu o site " )

    Günlük fazla miktarda içerik ( devamlılık sağlayabileceğiniz sayıda )

    Sosyal medya uzmanı

    Bunların sonunda yaklaşık olarak 3-5 ay sonra adwords reklamı denenebilir. Youtube'da kanal açıp içeriklerinizi videolaştırabilirseniz süper olur son dönemde bunu yapmayan bir adım geride.

    Link, tanıtım yazısı vs vs işlerinden uzak durun. İç seo dedikleri zımbırtıya dikkat ediniz. Keyword ve açıklamayı özenle seçip site içi linklemeyi abartmadan uygulayınız.

    Kolay gelsin, inşallah domain seneye düşen domainler arasında yer almaz

    vay be çok güzel demişssin bende aynı ilk kelimen için dedim ztn logunun önemini. Yapan kişi süper bişi yapcam dedi işte bu çıktı ortaya. Olmadıysa Güzel bir logo ve kurumsal kimlik çalışması yapan birini arayacağım. Hatta yapan tanıdığın varsa önerebilirmisin bana.