ibretlik yorumlar geliyor resmen arkadaşlar genel olarak haklı. marka olmak için logo tek gerekli şey değil. logolar kafa karıştırıcı. illa ikisinden birini kullanacaksanız ilk logoyu tercih ederdim. sadelik ve sitede duruşu önemli logonun.

siz yorumlara pek aldırmayın ama yorumlardan ders çıkarmayı bilmenizi de tavsiye ederim. hevesiniz kırılmasın. başarılar.