• 30-03-2008, 20:21:51
    #1
    Slm arkadaslar Ortalama Ne Kadar Backlink Kasmalıyım? bunu ogrenmek ıstıyorum fazla backlınk cok zararlı olurmu?
  • 30-03-2008, 20:23:02
    #2
    "az ve öz" kasmalısın.
  • 30-03-2008, 20:28:01
    #3
    az ve öz derken prlı den bahsedıyosun ama onlarda pahalı pr lı sıteler
  • 30-03-2008, 20:30:42
    #4
    az ve öz derken içeriği benzer, kaliteli, temiz, dışa çıkışı az olan sitelerden bahsediyorum. Bunlar yeterli olacaktır.

    Makaleyi okumanızı öneririm: https://www.r10.net/google-optimizasy...anmaliyim.html
  • 30-03-2008, 20:31:22
    #5
    kaliteli ve az link çıkışı olan sitelerden backlink al 100 tane gereksiz backlink alacağına..
  • 30-03-2008, 20:38:56
    #6
    hım makaleyı okudum aklıma yattı ama genellıkle cok para gerekıyor o tıp sıtelerden lınk almak ıcın
  • 30-03-2008, 21:29:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Link Yapılandırma için : Kategori: Link Building
    SEO için : Kategori: SEO

    İlgili makaleler işini görebilir. Kafana takılan bir yer varsa yardımcı olabilirim.