Merhaba,
Arkadaşlar geçen ay ingilizce sektörüne ayak bastım. 3-4 site yaptım, bunlardan birisi tuttu sayılır, şuan hiti 2k civarında sorun o ki site %100 kopya içerik, botla çekiliyorum konuları
büyük sitelerden genellikle çekiyorum, bu durum siteye bir zararı olur mu? ileride bir zararı olacaksa bundan kurtulmak için ne yapabilirim, kaynak:siteadı haberin linkini versem sorumluluktan kurtulur muyum?
nofollow link ile kaynak gösterdimde sitede gerileme filan olur mu?
vereceğin cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Kopya İçeriğin Zararı
11
●829
- 09-09-2015, 10:58:30MisafirMoz'un Spam Score eklentisi var. Tarayıcıya kurup bakarsanız sitenin ne durumda olduğu hakkında bir fikir verir.
Full kopya içerikli sitede nofollow dahi olsa içeriklere link vermek bu kez de çok fazla sayıda link çıkışına sebep olacağından yine sorun yaşatır.
Site artık 2k civarı ziyaretçiye ulaştıysa, yerli ya da yabancı makale sitelerinden uygun fiyata ingilizce makaleler alarak, bir süre siteye yatırım yapın.
Adsense hesabınız varsa, risk yaşamadan kazancınızı da arttırarak yola devam edersiniz.
Bildiğim kadarıyla Adsense alternatifi, gösterim başına ödeme yapan siteler de spam analizi yapıyorlar. Yani gelir odaklı açtıysanız siteyi şu anki yöntem kısa vadeli ve neticesi belirsiz olacaktır. - 09-09-2015, 11:05:06Gunluk iki k ya gelmissiniz er yada gec sqnsa bagli birazda spama dusersiniz artik ozgun icerik girmeye baslayin bence
mobilden yazildi yazim hatasi olabilir - 09-09-2015, 11:06:39the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİki arkadaşla aynı fikirdeyim.akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Er geç banlanacaktır.
Vur kaç yapabildiğiniz kadar yapın bence.. - 09-09-2015, 11:33:25Benim şimdiye kadarki tüm ingilizce sitelerim kopya içerikliydi. tüm sitelerim tam spam aldı. hitlendirdim seo çalışmaları yaptım o kadar emek verdim ban yedi. o yüzden ben de orjinal içerikli site kurdum. bence sitenize yazık etmeyin. hazır belli bir hiti var bundan sonra orjinal içerik girin. sonra pişman olmayın.
- 10-09-2015, 20:00:21el ile eklenecek bir içerik değil hocam, günlük 3k içerik giriliyor. ben siteye bile girmiyorum, sadece günde bir iki kez cron çalışıyormu çalışmıyor mu ona bakmak için, dün itibari ile çekilen her içerğin kaynağını ekledim.Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah bir sıkıntı olmaz - 10-09-2015, 20:02:31Insallahla masallahla olmaz hocam. Gunluk 3k icerik, opya icerik bas bas bagiriyor spam yapiyorum diye. Adsense varsa kaldirin bari hesabiniz banlanmasin yarin obur gun.arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2015, 20:05:11nerden biliyorsunuz spam olduğunu? daha önce kaç site açtınız böyle ondan sonra spam yedi...AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu rss siteleri nasıl iş yapıyor peki?