• 09-09-2015, 10:41:01
    #1
    Merhaba,


    Arkadaşlar geçen ay ingilizce sektörüne ayak bastım. 3-4 site yaptım, bunlardan birisi tuttu sayılır, şuan hiti 2k civarında sorun o ki site %100 kopya içerik, botla çekiliyorum konuları

    büyük sitelerden genellikle çekiyorum, bu durum siteye bir zararı olur mu? ileride bir zararı olacaksa bundan kurtulmak için ne yapabilirim, kaynak:siteadı haberin linkini versem sorumluluktan kurtulur muyum?

    nofollow link ile kaynak gösterdimde sitede gerileme filan olur mu?

    vereceğin cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
  • 09-09-2015, 10:58:30
    #2
    Misafir
    Moz'un Spam Score eklentisi var. Tarayıcıya kurup bakarsanız sitenin ne durumda olduğu hakkında bir fikir verir.

    Full kopya içerikli sitede nofollow dahi olsa içeriklere link vermek bu kez de çok fazla sayıda link çıkışına sebep olacağından yine sorun yaşatır.

    Site artık 2k civarı ziyaretçiye ulaştıysa, yerli ya da yabancı makale sitelerinden uygun fiyata ingilizce makaleler alarak, bir süre siteye yatırım yapın.

    Adsense hesabınız varsa, risk yaşamadan kazancınızı da arttırarak yola devam edersiniz.
    Bildiğim kadarıyla Adsense alternatifi, gösterim başına ödeme yapan siteler de spam analizi yapıyorlar. Yani gelir odaklı açtıysanız siteyi şu anki yöntem kısa vadeli ve neticesi belirsiz olacaktır.
  • 09-09-2015, 11:02:22
    #3
    Kopya içerik hem de İngilizce kopya içerik bağlantı verseniz de vermeseniz de 3 ay içerisinde tespit edilir. Geçmiş olsun.
  • 09-09-2015, 11:05:06
    #4
    Gunluk iki k ya gelmissiniz er yada gec sqnsa bagli birazda spama dusersiniz artik ozgun icerik girmeye baslayin bence

    mobilden yazildi yazim hatasi olabilir
  • 09-09-2015, 11:06:39
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopya içerik hem de İngilizce kopya içerik bağlantı verseniz de vermeseniz de 3 ay içerisinde tespit edilir. Geçmiş olsun.
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gunluk iki k ya gelmissiniz er yada gec sqnsa bagli birazda spama dusersiniz artik ozgun icerik girmeye baslayin bence

    mobilden yazildi yazim hatasi olabilir
    İki arkadaşla aynı fikirdeyim.
    Er geç banlanacaktır.
    Vur kaç yapabildiğiniz kadar yapın bence..
  • 09-09-2015, 11:33:25
    #6
    Benim şimdiye kadarki tüm ingilizce sitelerim kopya içerikliydi. tüm sitelerim tam spam aldı. hitlendirdim seo çalışmaları yaptım o kadar emek verdim ban yedi. o yüzden ben de orjinal içerikli site kurdum. bence sitenize yazık etmeyin. hazır belli bir hiti var bundan sonra orjinal içerik girin. sonra pişman olmayın.
  • 10-09-2015, 20:00:21
    #7
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şimdiye kadarki tüm ingilizce sitelerim kopya içerikliydi. tüm sitelerim tam spam aldı. hitlendirdim seo çalışmaları yaptım o kadar emek verdim ban yedi. o yüzden ben de orjinal içerikli site kurdum. bence sitenize yazık etmeyin. hazır belli bir hiti var bundan sonra orjinal içerik girin. sonra pişman olmayın.
    el ile eklenecek bir içerik değil hocam, günlük 3k içerik giriliyor. ben siteye bile girmiyorum, sadece günde bir iki kez cron çalışıyormu çalışmıyor mu ona bakmak için, dün itibari ile çekilen her içerğin kaynağını ekledim.

    inşallah bir sıkıntı olmaz
  • 10-09-2015, 20:02:31
    #8
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    el ile eklenecek bir içerik değil hocam, günlük 3k içerik giriliyor. ben siteye bile girmiyorum, sadece günde bir iki kez cron çalışıyormu çalışmıyor mu ona bakmak için, dün itibari ile çekilen her içerğin kaynağını ekledim.

    inşallah bir sıkıntı olmaz
    Insallahla masallahla olmaz hocam. Gunluk 3k icerik, opya icerik bas bas bagiriyor spam yapiyorum diye. Adsense varsa kaldirin bari hesabiniz banlanmasin yarin obur gun.
  • 10-09-2015, 20:05:11
    #9
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insallahla masallahla olmaz hocam. Gunluk 3k icerik, opya icerik bas bas bagiriyor spam yapiyorum diye. Adsense varsa kaldirin bari hesabiniz banlanmasin yarin obur gun.
    nerden biliyorsunuz spam olduğunu? daha önce kaç site açtınız böyle ondan sonra spam yedi...

    bu rss siteleri nasıl iş yapıyor peki?