• 31-07-2015, 18:17:00
    #1
    Arkadaşlar Yabancı Dilde Site Açsaydınız, Adsenseden Kazanmak Adına..

    Ne Sitesi Açardınız. Yada bana Hangi Kategoride Bir Site Açmamı Önerirsiniz.
  • 31-07-2015, 18:22:36
    #2
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Yabancı Dilde Site Açsaydınız, Adsenseden Kazanmak Adına..

    Ne Sitesi Açardınız. Yada bana Hangi Kategoride Bir Site Açmamı Önerirsiniz.
    https://www.r10.net/google-adsense/13...kac-bilgi.html