Arkadaşlar Yabancı Dilde Site Açsaydınız, Adsenseden Kazanmak Adına..
Ne Sitesi Açardınız. Yada bana Hangi Kategoride Bir Site Açmamı Önerirsiniz.
Yabancı Site Hakkında.
1
●260
- 31-07-2015, 18:17:00
- 31-07-2015, 18:22:36https://www.r10.net/google-adsense/13...kac-bilgi.htmlankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle