• 22-03-2008, 14:53:59
    #1
    Son güncellemede pr4 olarak kalan sitem bugün pr2 ye düşmüş.Araştırdığımda yabancı forumlarda ve türk forumlarındada aynı şeylerden bahsedildiğini gördüm.Sanırım 3. güncellemelere başladı gugul amca.

    Herhalde artık pr nin bir kıymeti kalmayacak pek webmasterlar için
  • 22-03-2008, 18:46:03
    #3
    daha ne kadar olduki guncelleneli
  • 22-03-2008, 18:57:14
    #4
    benim sitelerimde hiç değişiklik olmadı.Önceki güncellemede de olmamıştı...
  • 22-03-2008, 19:00:21
    #5
    aynen benimde hiç olmadı:s
  • 22-03-2008, 19:03:02
    #6
    ben de de olmadı.
  • 22-03-2008, 19:03:47
    #7
    fake olmuş haber
  • 22-03-2008, 19:07:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pr2 sitem pr1 e pr2 diğer sitem pr3 e yükselmiş bu güncellemede.
  • 22-03-2008, 19:27:23
    #9
    saçma saçma başlık açıp DB şişirmeyelim..

    Kontrol edin..