• 15-06-2015, 23:02:42
    #28
    15 haziran yorumları ali adı ile atıldı.
  • 16-06-2015, 00:05:46
    #29
    sanırım satrancali yorum atmadı. yarına borç olarak eklendi. yarın ikisi atılacak. aksi takdirde gruptan çıkarılacaktır.
  • 16-06-2015, 00:18:07
    #30
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım satrancali yorum atmadı. yarına borç olarak eklendi. yarın ikisi atılacak. aksi takdirde gruptan çıkarılacaktır.
    valla sabaha kadar yetiştirmem gereken bir iş var burası hiç aklıma gelmedi bile... O kadar ki alexa yı yaptım oda açıktı 2-3 saatte bir tıkladım.

    Anlayacağınız çok yoğun ve acil bir iş var. Yarın inş 2 yorum atacağım her siteye.
  • 16-06-2015, 00:34:42
    #31
    satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sabaha kadar yetiştirmem gereken bir iş var burası hiç aklıma gelmedi bile... O kadar ki alexa yı yaptım oda açıktı 2-3 saatte bir tıkladım.

    Anlayacağınız çok yoğun ve acil bir iş var. Yarın inş 2 yorum atacağım her siteye.
    tamamdır kolay gelsin. yorumları atınca bildirirseniz seviniriz
  • 16-06-2015, 01:50:04
    #32
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır kolay gelsin. yorumları atınca bildirirseniz seviniriz
    merak etmeyin. bu işlerde titizim önemli bir şey olmadıkça yapmamazlık yapmam. Söz veriyorum.
  • 16-06-2015, 10:35:34
    #33
    Üyeliği durduruldu
    iyi düşünce
  • 16-06-2015, 10:55:02
    #34
    Arkadaşlar ben şehir dışı işlerimden ötürü giriş yapamayacağım bilginiz olsun.
  • 17-06-2015, 00:12:04
    #35
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır kolay gelsin. yorumları atınca bildirirseniz seviniriz
    hocam halen gruptan atmadığınız için tşk ederim. İşi zar zor yetiştirdim. Sabah 3 farklı ipten 3 yorum yapılacak her siteye.[COLOR="Silver"]


    edit... sekmeler karışmış... alexa buraya gelmiş
  • 17-06-2015, 01:28:44
    #36
    17.06 yorumları Beril olarak atılmıştır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28:44 -->-> Daha önceki mesaj 01:16:39 --

    Herkese merhaba. Sanirim grup amacina ulaşamadi. Bu nedenle grubun kapatiyorum.