• 17-06-2015, 01:31:10
    #37
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17.06 yorumları Beril olarak atılmıştır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28:44 -->-> Daha önceki mesaj 01:16:39 --

    Herkese merhaba. Sanirim grup amacina ulaşamadi. Bu nedenle grubun kapatiyorum.
    Gruptakilere daha hakkım var onları tamamlamalıyım. Bence kapatmayın güzel oluyor. Site kendine geliyor.
  • 17-06-2015, 13:07:18
    #38
    yusuf adı ile yorum bırakıldı diğer yorumları birazdan yapacağım.

    Muhammed adı ile yorum atıldı.

    78.168.238.3
  • 19-06-2015, 16:31:36
    #39
    Grubun gerektirdiği kurallara uyan kaç kişi var? Yeni katılımcılar olabilir. Uymayanı atın gitsin. Grubu dağıtmayın bence. Yukarıda belirtilen site sahipleri kurallara uyuyor mu?