onureroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Düzenli Yorum Dayanışması...
38
●1.661
- 17-06-2015, 01:31:10Gruptakilere daha hakkım var onları tamamlamalıyım. Bence kapatmayın güzel oluyor. Site kendine geliyor.
- 17-06-2015, 13:07:18yusuf adı ile yorum bırakıldı diğer yorumları birazdan yapacağım.
Muhammed adı ile yorum atıldı.
78.168.238.3 - 19-06-2015, 16:31:36Grubun gerektirdiği kurallara uyan kaç kişi var? Yeni katılımcılar olabilir. Uymayanı atın gitsin. Grubu dağıtmayın bence. Yukarıda belirtilen site sahipleri kurallara uyuyor mu?