• 26-05-2015, 11:09:54
    #1
    Arkadaşlar imleme konusunda Reddit kullanıyor musunuz? Fayda görüyor musunuz?
  • 26-05-2015, 11:13:45
    #2
    Reddit imleme sitesi değildir, açıkçası biraz araştırmanız fayda sağlayacaktır zira imleme için kullanmaya başladığınızda çok uzun sürmez banlanmanız. Bilginiz olsun
  • 26-05-2015, 11:59:43
    #3
    Reddit Conde Nast Digital şirketine ait bir sosyal haber sitesidir. Kullanıcılar link paylaşabildikleri gibi kendi yazdıkları yazıları da siteye yükleyebilirler. Paylaşılan içerikleri kullanıcılar "Aşağı" ve "Yukarı" butonlarıyla oylayabilirler. Kaynak: Vikipedi

    Özgün ve benzersiz içerik paylaşıyorum banlanacağımı zannetmiyorum tşk.
  • 26-05-2015, 12:05:04
    #4
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddit Conde Nast Digital şirketine ait bir sosyal haber sitesidir. Kullanıcılar link paylaşabildikleri gibi kendi yazdıkları yazıları da siteye yükleyebilirler. Paylaşılan içerikleri kullanıcılar "Aşağı" ve "Yukarı" butonlarıyla oylayabilirler. Kaynak: Vikipedi

    Özgün ve benzersiz içerik paylaşıyorum banlanacağımı zannetmiyorum tşk.
    Ben size tecrübelerimi aktarıyorum. Siz sitenizi orda sürekli paylaşırsanız, diğer konulara yorum vb. yazmazsanız, aktif bir reddit kullanıcısı olmazsanız, hem siz hem domaininiz banlanır, istediğiniz kadar özgün ve benzersiz içerik paylaşın. Reddit sizin aktifliğinize, çeşitliliğinize, diğer konulardaki tartışmalardaki aktifliğinize, sürekli aynı siteyi paylaşıp paylaşmadığınızza ve özellikle o sitedeki paylaşımları sadece sizin yapıp yapmadığınıza, yani başkalarının da paylaşıp paylaşmadığına bakar. Kim bilir kaç tane domainim ve hesabım banlandı orda. Yeni değil senelerdir, ingilizce sektöründe bulunuyorum. Yani zannetmeek değil benimkisi bizzat tecrübemi aktarıyorum. Ama öte yandan tecrübe de kazanmak, anlatmakla olmaz, yine bunu kendiniz test edip göreceksiniz. Genel itibari ile internetin önde gelen sitelerindendir reddit. Zararı olmaz faydası olur.
  • 26-05-2015, 12:07:20
    #5
    Çok faydalı oldu teşekkür ederim. Dikkate alacağım.
  • 26-05-2015, 12:33:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 2 3 ay önce GOLD üyelik aldım bir numarasını göremedim ama kaliteli site.
  • 26-05-2015, 13:43:13
    #7
    Ziyaretçi geliyor mu peki?
  • 26-05-2015, 13:52:28
    #8
    Bir etkisini görmediğim hatta index almadığını bile gördüm.Kimine göre var ama bence folkd daha iyi.
  • 26-05-2015, 13:56:51
    #9
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçi geliyor mu peki?
    Daha çok ingilizler için olduğundan dolayı ingilizce yayın yapan sitelere yarar. Konuya ve içeriğe göre günlük 30 ila 50 arası ziyaretçi aldığımı söyleyebilirim