Hatayı adwords ile yapmışsınız bence

Google nede olsa bu adam para basıyor bunu ilk sayfaya almayayım da reklam almaya devam etsin demiş olabilir. O parayı facebook reklama ve tanıtım yazısına harcasaydınız muhtemelen yükselirdiniz.
Böyle bir mantıkla resmen koskoca Google algoritmasını dağıtmışsınız tebrikler. Bu kadar saçma bir düşüncemi olur ?
Eğer öyle bir çalışma mantığı olsaydı büyük firmaların hiçbiri doğal arama sonuçlarında yukarı çıkamazdı.
Tatil ve benzeri sektörlerde bir arama yapın isterseniz.
Eskiden aynı DB ile 1 ayda 8 tane günlük 1K hitli hobi, elişi sitesi sahibi olduğum günler olmuştu. 1.ayın sonunda 250 liradan satmıştım hepsini. Artık rekabet var, birçok site var, Seo = Sabır.