• 09-05-2015, 22:19:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PBN lerle alakalı son çıkan eğitimlerde gizlilikle alakalı çok şey yapıyorlar..ve inanın birçok ağdan gizleme var..hatta geçen bir video vardı..çıkan yada alınan linklerin tüm bu botlardan engellemelerle alakalı..yani bot follow yapıyor ama webmaster tools da vs gözükmüyor link..bot geldiğinde linki görmüyor değil görüyorda sanki yokmuş gibi uyarı vs vermiyor..yada majesticde yada diğer taraflarda bu alınan linkler çıkmıyor..ismini hatırlarsam yazarım burda..şimdi yabancılarda herşey gına geldi artık..dediğiniz gibi çok sağlam bütçelerde (bu çoğunda yok) bu iş tutar tabide..herkesin gönlünde yatan kendi backlink ağı..adam ben battım dese o alınan linklerde gidecek..mesela şöyle bir örnek veriyim..gazetelerin şu ban yeme hadisesinde çoğu gazete link çıkışlarını sildi..paravan vs link çıkışları..hala duranlar vardır muhakkak ama eskisi gibi değil..peki durum ? o kadar kişi para verip link aldı..linkler gümledi..

    gücün aktarılması olayı çok önemli ve inanın bunu yapmak için çok yöntem var..mesela en basitinden düşen güçlü DA ve PA sahip domaindir, yada sosyal siteler vs bunlar deli gibi takip ediliyor..dediğiniz gibi para ile bu tür linkler almamak için..
    Bu dediğiniz olay basit bir robots.txt düzenlemesi ile yapılabilir. O kadar abartılmayacak birşey. Elimde kaynak olarak var zaten sayın hocam. Kendim de kullanıyorum.

    Domain otoritesi yüksek, webarchive'den geçmişi uygun, backlinkleri duran, sektörle alakalı domainler kurup bunlara özgün makale girmek elbette güzel bir yöntem. Kendim yine kullanıyorum.

    Ancak şöyle bir durum söz konusu anlatmak istediğim şey tam olarak şu.

    Bu topladığımız drop domainlere bu senuke tarzı programları önermiyorum. Dediğim gibi damping factor çok farklı şeylere dayanıyor. Algoritmik ve matematiksel bir işlemin harmanlanması diye özetlesek yanlış olmaz.

    Ancak uzun süreli istiyorsak mutlaka ve mutlaka bu yöntem patlayacak ve yeni ağ kurmak zorunda bırakacaktır.

    Ancak benim söylediğim yöntem manuel ve doğru şekilde yapıldığında yorucu ve bütçeyi zorlayıcı olacak fakat "kalıcı olacak"...

    Güzel sohbet için çok teşekkürler!
  • 10-05-2015, 04:08:46
    #11
    Ben teşekkür ederim..sağlıcakla kalın..hayırlı işler..
  • 11-05-2015, 09:06:21
    #12
    Konuya genel olarak açıklık geldi sanırım. Değerli bilgileriniz için teşekkürler.
  • 11-05-2015, 11:58:41
    #13
    Ekip olmadığın sürece tek başına hangi işe yetişeceğini şaşırabilirsin