• 01-05-2015, 12:28:18
    #1
    Merhabalar, uzun zamandır aklımda. Benim yabancı olmayan bir Türk sitem var. Buna backlink alırken yabancı sitelerden backlink alsam bir faydasını görebilir miyim ? Ya da yabancı siteden backlink almak iyi midir ?
  • 01-05-2015, 12:55:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İyi değildir hatta çeviriye düşmesine bile sebep olabilir.
  • 01-05-2015, 13:34:03
    #3
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi değildir hatta çeviriye düşmesine bile sebep olabilir.
    Anladım. O zaman yabancı sitelerden backlink alma işlemini gerçekleştiremeyeyim
  • 01-05-2015, 13:40:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yanlis bilgi veriliyor.

    Binlerce cop link alirsan ceviriye girebilir.

    birkac saglam backlinkten zarar gelmez.
  • 01-05-2015, 13:54:22
    #5
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlis bilgi veriliyor.

    Binlerce cop link alirsan ceviriye girebilir.

    birkac saglam backlinkten zarar gelmez.
    Kaliteli ve Düzenli bir şekilde backlink almayı düşünüyorum. O zaman bir şey olur mu ?
  • 01-05-2015, 13:54:36
    #6
    Bu konuda bir şey sormak istiyorum.
    Bu çeviriye girme işlemi yabancı sitelerden backlink alındığı için mi yoksa yabancıların fazlaca ziyaret edip bu siteyi çevir diyerek kullanacakları için mi ?
  • 01-05-2015, 14:15:07
    #7
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bir şey sormak istiyorum.
    Bu çeviriye girme işlemi yabancı sitelerden backlink alındığı için mi yoksa yabancıların fazlaca ziyaret edip bu siteyi çevir diyerek kullanacakları için mi ?
    Çok fazla yabancı ve çöp olursa çeviriye girer, tekrar düzeltmek için yine sağlam temiz bir kaç türkçe siteden backlink ve tanıtım yazısı alarak durumu düzeltebilirsin.
  • 01-05-2015, 14:16:50
    #8
    Violette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla yabancı ve çöp olursa çeviriye girer, tekrar düzeltmek için yine sağlam temiz bir kaç türkçe siteden backlink ve tanıtım yazısı alarak durumu düzeltebilirsin.
    Onu soruyorum hocam, siteye gelen ziyaretçiden dolayı mı yoksa ziyaretçi gelmese de link alındığı için mi?
    Yorumunuz için teşekkür ederim bu arada.
  • 01-05-2015, 15:30:39
    #9
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu soruyorum hocam, siteye gelen ziyaretçiden dolayı mı yoksa ziyaretçi gelmese de link alındığı için mi?
    Yorumunuz için teşekkür ederim bu arada.
    Çok fazla çöp link alındığı için çeviriye giriyor.