Adwords Uygulamalı mıyım?
2
●219
- 24-04-2015, 15:28:00E-ticaret sitemde şuan ürün gruplarımın birçoğunu oturttum. Fakat satışlar istediğim boyutta illaki değil. Şimdi uygulamam gereken seo stratejisi aşağı yukarı kafamda şekillendi. Fakat bu arada banka ve kargo taraflı anlaşmaların sürebilmesi için ciromu yükseltmem gerekiyor. Bunun içinde google da üst sıralarda yer almam gerekiyor. Durum böyle olunca, acaba sitemi içerik konusunda da doygunluğa ulaştırıncaya kadar beklemeli miyim? Yoksa adwords reklamcılığına doğru yelken mi açmalıyım?
- 24-04-2015, 17:42:31Tavsiyem ilk önce sitenizi doldurun hocam reklamdan gelen kişilerin alışveriş yapmadan çıkma oranını düşürmüş olursunuz ne kadar çok ürün o kadar çok gezinme merak alma isteği vs vs bu benim fikrim sadeceyasaronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2015, 10:14:38Dediğinize katılıyorum. Bunun için ürün adedimi son 2 haftada 120 den 340 seviyelerine ulaştırdım. Ürünler mevcut perakende işyerimde zaten satışta. Fakat diğer işlerle birlikte ürün girişleri gerçekten sancılı olabiliyor. Benim doldurmakta ki kastım aslında makale, yazı benzeri şeylerle idi. Blog altyapısını da doldurmak mı mantıklı olur?bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle