301 olayı eskisi gibi değil. 301 çektin mi ya oturmuyor ya da oturması çok uzun sürüyor. Bu yüzden sıfır çeken çok site oldu (bende aralarındayım). 1 ayda ban yeyip 301 çektiğim 3 site oldu. Daha site oturmadan ban yiyoruz. Birileri uğraşıyor inatla ama kesin çözüm için tavsiye verebilecek, bilgisi olan var mı?
Son 5 ayda 301lediğim site sayısı 9 Sadece son 1,5 aydır 301li siteler oturmuyor.
Ne olacak bu 301 olayı?
6
●661
- 08-04-2015, 11:51:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sitem manuel spam cezası almıştı. Linkleri temizledim ve spamdan çıktı, ama site yavaş yavaş hit kaybetmeye devam etti. 301 ile başka bir domaine taşımayı düşünüyorum. Anahtar kelimem arama sonuçlarında yok, diğer sayfalardan az bir hit geliyor. 301 bu duruma çare midir?
- 08-04-2015, 11:54:37Üyeliği durdurulduYeni internet yasasından sonra google Türkiye için daha dikkatli olmaya çalışıyor. 301'lere geç dönüş yapıyor, hiç dönüş yapmıyor bazen de.
Bilinen kesin çözümü yok; olacağını da zannetmiyorum. Yurt dışı siteler eskisi gibi 1 hafta içinde tamamen oturuyorken yeni siteler 2 ayda anca oturmaya başladı. - 09-04-2015, 10:04:24Üyeliği durdurulduYönlendirme yöntemlerinden biri, 301 Redirect ile X URLsi Y URLsine taşındıysa, siz araç çubuğuna X URLsini yazsanız bile browser sizi Y URLsine yönlendirir..Adalente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle