• 04-02-2009, 12:39:06
    #73
    saol ellerine sağlık
  • 04-02-2009, 22:24:23
    #74
    ismailbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol bilgiler için...
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler güzel döküman
    holycin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol ellerine sağlık
    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Lütfen meta-tag konusunda abartı ve yalancı taglara inanmayın. Araştırmadan meta-tag eklemeyin.
  • 08-02-2009, 18:45:27
    #75
    çok güzel eline sağlık.
    bundan sonraki sıralama ve şekillendirmeleri buna göre yapacağım.
  • 17-02-2009, 22:36:51
    #76
    Keditor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel eline sağlık.
    bundan sonraki sıralama ve şekillendirmeleri buna göre yapacağım.
    Rica ederim, yararını göreceğinizden eminim.

    Dediğim gibi fazla meta-tag'ın yararı vardır diye bir düşünce yoktur, son zamanlarda çok görmeye başladım böyle bir şey, önermiyorum fazla ve gereksiz meta-tag kullanılmasını.
  • 18-03-2009, 03:18:11
    #77
    tşk. eline sağlık...
  • 19-03-2009, 14:56:35
    #78
    Teşekkürler ELine Sağlık
  • 20-03-2009, 17:35:34
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Sağol Teşekkürler Öğrendim Sayende
  • 23-03-2009, 03:02:05
    #80
    eline sağlık hocam...
  • 29-03-2009, 12:15:41
    #81
    teşekkurler