çok güzel eline sağlık.
bundan sonraki sıralama ve şekillendirmeleri buna göre yapacağım.
Rica ederim, yararını göreceğinizden eminim.
Dediğim gibi fazla meta-tag'ın yararı vardır diye bir düşünce yoktur, son zamanlarda çok görmeye başladım böyle bir şey, önermiyorum fazla ve gereksiz meta-tag kullanılmasını.