• 23-03-2015, 13:58:31
    #1
    Merhaba, Arkadaşlar özellikle google haritalarında doğrulama yapanların yazılan yorumlar neticesinde harita çıktığını biliyor muydunuz ?

    Karşılıklı olarak birbirimize inceleme yazabiliriz

    Otel

    medikal
  • 23-03-2015, 14:12:07
    #2
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Arkadaşlar özellikle google haritalarında doğrulama yapanların yazılan yorumlar neticesinde harita çıktığını biliyor muydunuz ?

    Karşılıklı olarak birbirimize inceleme yazabiliriz

    Otel

    medikal
    Bu şekilde çok etkili olmaz.Karşılıklı olması açısından ve etkili olması açısından şöyle bir şablon gerekli.

    Site adı :
    Aramada Çıkan Kelime : ( google aramalarında hangi kelime de haritalı çıkıyor )
    Bölge : Bildiğiniz gibi haritalar bazen bölgesel çıktığından örnek izmir ise arama araçlarından izmir seçilerek kelime aratılıp,google üzerinden yapmak daha iyidir.
    Extra yapılacaklar listesi : Firmayı takip edip son 4-5 paylaşımı +1 leyip birde bir iki paylaşıma ilgili yorum yapmak.Onun haricinde incelemeleri devamlı 5 yıldız üzerinden değil 3-4-5 diye vermek ve inceleme yazılarında anahtar kelime geçirerek firmadan gerçekten hizmet almış gibi yorum yapmak gerekli.Bu şekilde olur ise 100 yorum yaptırmaktansa 20 yorum ile çok verimli bir çalışma olabilir.
  • 23-03-2015, 14:13:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde çok etkili olmaz.Karşılıklı olması açısından ve etkili olması açısından şöyle bir şablon gerekli.

    Site adı :
    Aramada Çıkan Kelime : ( google aramalarında hangi kelime de haritalı çıkıyor )
    Bölge : Bildiğiniz gibi haritalar bazen bölgesel çıktığından örnek izmir ise arama araçlarından izmir seçilerek kelime aratılıp,google üzerinden yapmak daha iyidir.
    Extra yapılacaklar listesi : Firmayı takip edip son 4-5 paylaşımı +1 leyip birde bir iki paylaşıma ilgili yorum yapmak.Onun haricinde incelemeleri devamlı 5 yıldız üzerinden değil 3-4-5 diye vermek ve inceleme yazılarında anahtar kelime geçirerek firmadan gerçekten hizmet almış gibi yorum yapmak gerekli.Bu şekilde olur ise 100 yorum yaptırmaktansa 20 yorum ile çok verimli bir çalışma olabilir.
    Aynen katılıyorum.
  • 23-03-2015, 15:01:24
    #4
    Ben yine de yorum bıraktım, çok sistemli olmaması aslında bir açıdan daha iyi, doğal olur.
  • 23-03-2015, 15:10:27
    #5
    Toplu halde zamana yayarak karşılıklı yapabiliriz.
  • 23-03-2015, 22:15:24
    #6
    Olur hocam ilerleyen gunlerde yorum yazabiliriz. Yorum yazanlar profil linki atarsa bende yorum yazarim