• 10-03-2015, 09:18:02
    #1
    İmleme Siteleri Hakkında Önemli

    Arkadaşlar imleme sitemleri hakkında olumlu veya olumsuz görüşleriniz var

    mı? kaç tane imleme sitesi kullanılmalı veya günce kaç tane içerik imleme

    sitelerine eklenmeli gibi ben 2 tane imleme sitesi kullanıyorum. Günde 1 er

    konu giriyorum. Bir sıkıntı olur mu?
  • 10-03-2015, 10:01:08
    #2
    sitelere katkısına %100 katılıyorum. Manuel yapılması şartıyla tabii ki. Otomatik şablonu kopyala yapıştır yapmak yerine, yazının vurucu yönlerini imleme sitelerinde kullanarak; dolaylı yoldan hit çekmeye çalışmak(yapılan imlenin google' da organik arama sonuçlarında listelenmesi vb.) başarılı sonuçlar sağlayabilmekte.

    İyi çalışmalar.
  • 10-03-2015, 10:01:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Twitter da paylaşmak en güzel imleme bence.
  • 10-03-2015, 16:21:39
    #4
    Ben pek faydasını görmedim. Ancak link çeşitliliği açısından iyi olur diye düşünüyorum.