• 05-03-2015, 02:41:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Sitem yeni olduğundan dolayı Alexa'sını düşürmek istiyorum temeli iyi kurabilmek için.

    1-Konu ile alakalı 12 Kelime
    2-Kullanıcı adı ile yorum yapılacak site ismi ile değil (Aksi takdirde onaylamam)
    3- Yorum yapan arkadaşlarım, sitelerini isterse Pm isterse buradan bana ulaştırabilirler.

  • 05-03-2015, 11:06:43
    #2
    Hocam öncelikle hayırlı olsun,güzel bir domain,insallah veriminide alırsınız.

    Applemerkez ismiyle yorum yaptım.Sitem: http://goo.gl/ZbM1J1
  • 05-03-2015, 11:16:32
    #3
    Hocam hayırlı olsun, hakan28 ismiyle bir yorum bıraktım. Karşı bir yorum istemiyorum, size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

    Kolay gelsin.
  • 05-03-2015, 11:25:58
    #4
    Canberk adı ile 3 yere yorum yapıldı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:25:58 -->-> Daha önceki mesaj 11:25:27 --

    Sağolun Hakan hocam.