Butun arkadaslarin kaybetmelerinin sebebi:
1) 3-5 makale gir googledan hit gelsin diye bekle,
2) Basbas bagirdigimiz sosyalmedyayi kullanin yerine backlink, tanitim yazisi vb.ne masraf yapma
3) Daha site kendine gelmeden "olmadi" duygusuna kapilma.
Biraz bi ilerleyin, bi bakin bakalim neler olacak, arkadas ne googlemis yaa... Milyarlarca site icinde ilk 10 icine girmeye calismakla tuketiyor insanlarin zamanlarini. su rekabet konusunu da unutun arkadaslar, bana 1 tane rekabetin olmadigi sektor soyleyin madem? koskoca firmalar bile facebookta hergu nreklam donduruyor, adwordsa reklamlar veriyorlar, sitenizin tanitimi lazim olmasa onlar reklam yapmaz yillanmsi firmayiz" deyipte.
Emeklerinize yazik etmeyin, onalrca taktik paylasiliyor. siteye makale gir birak yapmayin, google alertsi kullanin, google newsten piyasayi takip edin, youtubea videolar yukleyin, cj clickbank vb. yerlerden iyi urunleri bulun ve ziyaretcilerinize sunun, surda 20-30 liraya 50$lik facebook kuponlari satan arkadasalr var, alin bi kere bri tur attirin facebookta bakalim neler olacak. 25 lira ver 100 lira harca kuponlari kayniyor, soyle bir iki bi tanitin sitenizi.
Pes etmeyin, daha hic birsey yapmadan, daha hic baslamadan, daha bismillah demeden kafanizda biraksam mi dusuncesi yerlestigi surece ekmek yenmez, biraz sabir.