Google ın başlattığı SSL akımına internet explorer da katıldı. MSDN de yapılan açıklamaya göre ie'de artık HSTS destekleyen tarayıcılar arasına girdi.
Bu Arada SEO açısından gördüğümü söyleyeyim. Hangi SSL almalıyım şeklinde soran arkadaşlara önerim şu an için wildCard SSL almaları Gerek EV, gerekse standart ssl de daha iyi etki yapmakta ayrıca HSTS uyumu dolayısı ile kolayca tüm sitelerinizde kullanabilirsiniz.
İpucu: HSTS Yayılmaya Devam Ediyor "SSL is Everywhere"
3
●467
- 17-02-2015, 22:24:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 23-02-2015, 23:53:19Bence Yeşilbar yerine wildcard SSL daha mantıklıyokolucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle