• 17-02-2015, 22:24:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google ın başlattığı SSL akımına internet explorer da katıldı. MSDN de yapılan açıklamaya göre ie'de artık HSTS destekleyen tarayıcılar arasına girdi.
    Bu Arada SEO açısından gördüğümü söyleyeyim. Hangi SSL almalıyım şeklinde soran arkadaşlara önerim şu an için wildCard SSL almaları Gerek EV, gerekse standart ssl de daha iyi etki yapmakta ayrıca HSTS uyumu dolayısı ile kolayca tüm sitelerinizde kullanabilirsiniz.
  • 20-02-2015, 14:46:01
    #2
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    SSL'ler sıkıntı da taratıyor galiba dediğiniz gibi alınıp alınmaması gerekenler düştü piyasaya ve bazı arkadaşlar kurup sıkıntılar yaşamış.
  • 20-02-2015, 20:33:02
    #3
    Siz buraya yazdıktan sonra araştırdım, yeşil bar çıkartmak çok pahalıymış 300 dolar + kdv .
  • 23-02-2015, 23:53:19
    #4
    yokolucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz buraya yazdıktan sonra araştırdım, yeşil bar çıkartmak çok pahalıymış 300 dolar + kdv .
    Bence Yeşilbar yerine wildcard SSL daha mantıklı