Rel="no" diye birşey var. Bunun anlamı nedir? Bilen varmı acaba?
Sitemde otomatik kelime linkleme eklentisi ile yazılar içinden kelimelere link verip, yine kendi sitemin içindeki sayfalara otomatik link veriyorum. Rel="no" var. Ayrıca Rel="nofollow" da seçilebilir durumda. SEO açısından site içi linkleme yaparken rel tagım ne olmalı?
rel="no" tagı kullanımı hakkında.
4
●1.141
- 07-02-2015, 19:38:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.No tagı yoktur.Bu yüzden bir anlamda yüklenmez. Site içi linklemede googlenin önerisi eğer url olarak belirtilecek ise rel="canonical" kulanılması gerektiğini belitmiştir. Detaylı bilgiyi https://support.google.com/webmaster...r/139066?hl=tr burdan alabilirsiniz. Ama anahtar kelime link verilecek ise nofollow bildirmek veya bildirmemek birşey değiştirmez sadece referans linklerde ihtiyaç duyulmakta site içi olumsuz bir etkisi bulunmamaktadır.erkan1095 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle