• 24-01-2015, 00:05:19
    #1
    Arkadaşlar twitter'de tt olmak bu kadar kolaymı yani twitter bu kadar acizmi adam ((30 tl ye tt yapılır)) tt yapmış

    yani bu ciddi bir reklam sayılır da twitter bunun farkında değilmi yanlış Anlamayın karşı değilim ama bu kadar basitmi ??

    Not : yapan arkadaşlar aramızdaysa helel olsun demekten başka birşey demiyoruz ..
  • 24-01-2015, 00:08:04
    #2
    Google Fan Webmaster Forum > Google & Msn-Yahoo kardeşler > Google Optimizasyon
  • 24-01-2015, 00:20:13
    #3
    Kategori karışıklığı olmuş sanırım.
  • 24-01-2015, 04:19:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burası yeri degil tt olmanın algoritmasını çözülürse olunur

    örnek gecenin bu saati twitter türkiyede sakin eee ? 2 bin veya üstü botla algoritmit olarak twitlenirse tt olunur
  • 24-01-2015, 12:16:19
    #5
    1 yıl önce ben forumdan birine sormuştum TT için 500 TL istemişti. Şu an demekki piyasa yerler altında ilginç. Ve ya kimisi uzun kalıyor kimisi saatlik.