Arkadaşlar twitter'de tt olmak bu kadar kolaymı yani twitter bu kadar acizmi adam ((30 tl ye tt yapılır)) tt yapmış
yani bu ciddi bir reklam sayılır da twitter bunun farkında değilmi yanlış Anlamayın karşı değilim ama bu kadar basitmi ??
Not : yapan arkadaşlar aramızdaysa helel olsun demekten başka birşey demiyoruz ..