• 28-02-2008, 03:19:20
    #10
    digpagerank çoktur kapalıydı ya da saçmalıyodu zaten ben henüz bişey göremedim de bakalım beklicez
  • 28-02-2008, 03:20:43
    #11
    Benim hiçbir sitem pr1 den yukarı cıkamayacakmı ya offf millet prleri ucuyor pr2 yi begenmiyor benimkiler pr1 den yukarı cıkmıyor :@
  • 28-02-2008, 03:22:36
    #12
    spam script
  • 28-02-2008, 03:27:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Dig hepsine n/a ve off gösteriyor
    iewbtool da pagerank lar pr 57 ye kadar çıkıyor, şaşırmış bunlar
  • 28-02-2008, 03:27:30
    #14
    Benim sitelerim hepsi özgün dür neresi spam ? sen spamın anlamını bilmiyorsun bence.
  • 28-02-2008, 03:28:10
    #15
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sitelerim hepsi özgün dür neresi spam ? sen spamın anlamını bilmiyorsun bence.
    olabilir
  • 28-02-2008, 03:28:24
    #16
    sakin serkay sakin digitalpoint de herkes düşmüş diyor kısmet artık bakacaz sabaha ya
  • 28-02-2008, 03:29:15
    #17
    Misafir
    mertyasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin serkay sakin digitalpoint de herkes düşmüş diyor kısmet artık bakacaz sabaha ya
    sabah'a kadar güncelleme biticekmi sanıyorsun destur kıpırtılar başladı daha yeni..
  • 28-02-2008, 03:30:27
    #18
    2 sitem pr2den 3 e yükselmiş görünüyo diğerlerinin hepsi aynı. Umarım böyle kalmaz bu bi başlangıçtır sadece.